עיצוב גרפי על קנבס

טווח מחירים: 350-500 שקלים חדשים.
זמן השקעה: 2-4 שעות.
לאחרונה, בת זוגתי חגגה יום הולדת. מספר שבועות מראש, החלטתי להכין לה מתנה יצרתית. מתנה שמשלבת בדיחה פרטית שלנו על ידי מעצב שיצייר לנו בידיוק מה שביקשתי ממנו.

את המעצב, מצאתי באתר בשם UpWork, אתר בינלאומי למציאת פרילנסרים בתחומים שונים, על ידי העלאת פרויקט בו אני כותב בכמה מילים ובעזרת Google translate על הבדיחה הפרטית שלנו (שעוסקת בדימויים שלנו). לאחר מספר שעות קיבלתי עשרות הצעות ממעצבים שונים בעולם שמוכנים לקחת על עצמם את הפרויקט.

דיפדפתי על ההצעות שקיבלתי בסכומים שנעו בין 30 דולרים ל-100 דולרים והסתכלתי בתיקי העבודות של כל מעצב. לבסוף, החלטתי ללכת על הצעה של מעצב בשם Patrick Carlson בסכום של 56.25 דולרים – התחברתי מאוד לעיצובים שהוא עושה (בסגנון Mascot אמריקאי). דוגמה ליצירת שלו:

חשוב לציין שהיו עוד מספר מעצבים שהתחברתי אליהם, אך התיק עבודות היה נראה המתאים ביותר למטרה שחשבתי עליה. בנוסף, ישנם גם אתרים ישראליים שבהם ניתן למצוא מעצבים פרינלנסריים, כמו: פרילנסרים ו-XPlace. היתרון: בעברית, החיסרון: מחירים ופחות מגוון. התשלום באתר מתבצע באמצעות ה-PayPal או אשראי וניתן לחלק את תשלומים ללפני ביצוע העבודה ולאחר ביצוע העבודה – תלוי בכמה אתם מחליטים וסומכים על הפרילנסר המיועד לביצוע העבודה.

לאחר ששילמתי למעצב את חלקו, הוא שלח לי מספר סקיצות בצאט והחזרתי לו תיקונים (גם כאן נעזרתי ב-Google translate, הוא עשה לי קרס בתמונה 🙂 – מוציא אותי רע). לאחר שהסכמתי על הגירסה האחרונה, ביקשתי ממנו שישלח לי תמונה איכותית בגודל מקסימלי בכדי שיהיה אפשר להדפיס את זה על קנבס. הדפסה על קנבס בוצעה על ידי חברה בשם הקנבסייה שפועלת בדרום והסכום להדפסת התמונה על קנבס (כולל החומרים) עמד על 200 שקלים לגודל של 80X60.

לסיכום, המתנה הייתה מאוד מיוחדת ובת זוגתי עפה עליה. שבוע לאחר מכן, סיפרתי לחבר שלי על המתנה, הוא התלהב ממש והכין לחברה שלו עם אותו מעצב מתנה דומה. אני חושב שמבחינת מחיר הלכתי על המחירים המאוזנים (היו יקרים וזולים יותר) ואם אנסה להעריך את הטווח, הייתי מעריך כי הוא בין: 350-500 שקלים חדשים.